YAMAHA TT-R110E RACING BLUE

Wiodąca na rynku seria TT-R obejmuje stylowy model TT-R110E, skierowany zarówno do początkujących kierowców, jak i tych, którzy przesiadają się z mniejszego modelu TT-R50E. Radykalne, crossowe nadwozie w kolorze niebieskim zostało zainspirowane odnoszącymi sukcesy w zawodach MXGP motocyklami rajdowymi Yamaha serii YZ. Przednie i tylne zawieszenie o dużym skoku ułatwia kierowanie motocyklem i zwiększa komfort jazdy. Zarówno początkujący, jak i doświadczeni kierowcy terenowi będą zadowoleni z doskonałych osiągów 4-suwowego silnika o pojemności 110 cm3 oraz półautomatycznej, 4-biegowej skrzyni bez dźwigni sprzęgła.

Wersje kolorystyczne


YAMAHA TT-R110E RACING BLUE

Galeria

Specyfikacja techniczna

Silnik

Typ silnika 4-suwowy, Chłodzony powietrzem, SOHC, Nachylony do przodu, jednocylindrowy
Pojemność 110 cm³
Średnica x skok tłoka 51,0 mm x 54,0 mm
Stopień sprężania 9,3 : 1
Moc maksymalna
Maksymalny moment obrotowy
Układ smarowania Mokra miska olejowa
Typ sprzęgła Mokre, odśrodkowe, automatyczne
Układ zasilania Mikuni VM16/1
Układ zapłonu CDI
Układ rozrusznika Elektryczny i nożny
Skrzynia biegów Z kołami w stałym zazębieniu, 4-biegowa
Napęd końcowy Łańcuch

Podwozie

Rama Rama z rur stalowych
Układ przedniego zawieszenia Widelec teleskopowy
Skok przedniego zawieszenia 100 mm
Kąt wyprzedzania główki ramy 26º
Wyprzedzenie 60 mm
Układ tylnego zawieszenia Wahacz, (monocross)
Skok tylnego zawieszenia 110 mm
Hamulec przedni Bębnowy, Ø 95 mm
Hamulec tylny Bębnowy, Ø 110 mm
Opona przednia 2.50-14 4PR
Opona tylna 3.00-12 4PR

Wymiary

Długość całkowita 1 565 mm
Szerokość całkowita 680 mm
Wysokość całkowita 923 mm
Wysokość siodełka 670 mm
Rozstaw kół 1 080 mm
Minimalny prześwit 180 mm
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) 72 kg
Pojemność zbiornika paliwa 3,8 l
Pojemność zbiornika oleju 1 l