YAMAHA F4

Silniki przyciągają oko swoją elegancją i stylową linią, a także są lekkie i proste w obsłudze. Z łatwością można je przenosić ze stałego lądu na jednostkę pływającą. Użytkowanie i przechowywanie silników F4, F5 i F6 jest wygodne, a ich moc pozwala na pewną eksplorację wód.

Kompaktowe rozmiary, duże uchwyty do przenoszenia i wbudowane zbiorniki paliwa przyczyniają się do jeszcze większej mobilności. Z kolei system zapłonu CDI firmy Yamaha zapewnia bezproblemowy rozruch. Niskie zużycie paliwa, proste elementy sterujące i niski poziom hałasu oraz drgań. Wszystko to dostajesz w pakiecie z niezawodnością, którą gwarantuje Yamaha.

Silniki F4, F5 i F6 są doskonałym rozwiązaniem dla rodzin, które chcą aktywnie spędzać czas nad wodą. To również interesująca propozycja dla właścicieli jachtów, którzy chcą doposażyć jednostkę w dodatkowy napęd.

GALERIA

Szczegóły

  • Trzy stylowe silniki ze stylowymi obudowami utrzymanymi w szarej kolorystyce
  • Stylistyka i elementy graficzne Yamaha nowej generacji
  • System przechowywania w trzech pozycjach zapobiegający wyciekom oleju
  • Mała masa i wygodne, duże uchwyty do przenoszenia
  • Możliwość obrotu o 180º zapewnia pełną wygodę podczas manewrowania
  • Duża dźwignia sterująca napędem F-N-R (do przodu-położenie neutralne-do tyłu)
  • Wbudowany zbiornik paliwa o pojemności 1,1 l
  • 2-obwodowy system zasilania umożliwia stosowanie zewnętrznego zbiornika paliwa
  • Opcjonalna cewka oświetleniowa zapewnia zasilanie o napięciu 12 V i natężeniu 6 A
  • System umożliwiający pływanie w płytkiej wodzie do manewrów przybrzeżnych
  • Wygodna pomocnicza pompa paliwa zamontowana pod obudową
  • System automatycznej dekompresji zapewnia łatwy rozruch

Dane techniczne

SILNIK

Typ silnika 4-suwowy
Pojemność 139 cm³
Liczba cylindrów/układ 1, OHV
Średnica x skok tłoka 62,0 mm x 46,0 mm
Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów 2,9 kW / 4 500 obr./min
Pełny zakres roboczy przepustnicy 4 000 – 5 000 rpm
Układ smarowania Mokra miska olejowa
Układ paliwowy 1 gaź.
System wyprzedzenia zapłonu CDI
Układ rozrusznika Ręczny
Przełożenie przekładni 2.08 (27/13)

WYMIARY

Zalecana wysokość pawęży łodzi S:435 mm L:562 mm
Masa ze śrubą F4BMHS: 27.0 kg, F4BMHL: 28.0 kg
Pojemność zbiornika paliwa 1,1 litrów (Built-in fuel tank) or optional seperate fuel tank
Pojemność miski olejowej 0,6 litrów

Informacje dodatkowe

System kontrolny Uchwyt rumpla
Sposób trymowania i podnoszenia Ręczny
Cewka prądowa / alternator 12 V – 6 A *opcjonalnie
Ogranicznik przechyłu (tylko dla specyfikacji ze zdalnym sterowaniem)
Immobilizer
Śruba W komplecie
Model lewoskrętny
Pływanie na płytkiej wodzie Standardowy
Monitor cyfrowy LCD
Wskaźnik cyfrowy
Zmienne obroty trollingowe
Układ zasilania z dwoma akumulatorami
System śruby napędowej z SDS
Uwaga Podana wartość kW zmierzona została na wale napędowym, w standardzie ICOMIA 28