
Silniki przyciągają oko swoją elegancją i stylową linią, a także są lekkie i proste w obsłudze. Z łatwością można je przenosić ze stałego lądu na jednostkę pływającą. Użytkowanie i przechowywanie silników F4, F5 i F6 jest wygodne, a ich moc pozwala na pewną eksplorację wód.
Kompaktowe rozmiary, duże uchwyty do przenoszenia i wbudowane zbiorniki paliwa przyczyniają się do jeszcze większej mobilności. Z kolei system zapłonu CDI firmy Yamaha zapewnia bezproblemowy rozruch. Niskie zużycie paliwa, proste elementy sterujące i niski poziom hałasu oraz drgań. Wszystko to dostajesz w pakiecie z niezawodnością, którą gwarantuje Yamaha.
Silniki F4, F5 i F6 są doskonałym rozwiązaniem dla rodzin, które chcą aktywnie spędzać czas nad wodą. To również interesująca propozycja dla właścicieli jachtów, którzy chcą doposażyć jednostkę w dodatkowy napęd.
GALERIA
Szczegóły
- Trzy stylowe silniki ze stylowymi obudowami utrzymanymi w szarej kolorystyce
- Stylistyka i elementy graficzne Yamaha nowej generacji
- System przechowywania w trzech pozycjach zapobiegający wyciekom oleju
- Mała masa i wygodne, duże uchwyty do przenoszenia
- Możliwość obrotu o 180º zapewnia pełną wygodę podczas manewrowania
- Duża dźwignia sterująca napędem F-N-R (do przodu-położenie neutralne-do tyłu)
- Wbudowany zbiornik paliwa o pojemności 1,1 l
- 2-obwodowy system zasilania umożliwia stosowanie zewnętrznego zbiornika paliwa
- Opcjonalna cewka oświetleniowa zapewnia zasilanie o napięciu 12 V i natężeniu 6 A
- System umożliwiający pływanie w płytkiej wodzie do manewrów przybrzeżnych
- Wygodna pomocnicza pompa paliwa zamontowana pod obudową
- System automatycznej dekompresji zapewnia łatwy rozruch
Dane techniczne
SILNIK
Typ silnika | 4-suwowy |
Pojemność | 139 cm³ |
Liczba cylindrów/układ | 1, OHV |
Średnica x skok tłoka | 62,0 mm x 46,0 mm |
Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów | 2,9 kW / 4 500 obr./min |
Pełny zakres roboczy przepustnicy | 4 000 – 5 000 rpm |
Układ smarowania | Mokra miska olejowa |
Układ paliwowy | 1 gaź. |
System wyprzedzenia zapłonu | CDI |
Układ rozrusznika | Ręczny |
Przełożenie przekładni | 2.08 (27/13) |
WYMIARY
Zalecana wysokość pawęży łodzi | S:435 mm L:562 mm |
Masa ze śrubą | F4BMHS: 27.0 kg, F4BMHL: 28.0 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 1,1 litrów (Built-in fuel tank) or optional seperate fuel tank |
Pojemność miski olejowej | 0,6 litrów |
Informacje dodatkowe
System kontrolny | Uchwyt rumpla |
Sposób trymowania i podnoszenia | Ręczny |
Cewka prądowa / alternator | 12 V – 6 A *opcjonalnie |
Ogranicznik przechyłu (tylko dla specyfikacji ze zdalnym sterowaniem) | – |
Immobilizer | – |
Śruba | W komplecie |
Model lewoskrętny | – |
Pływanie na płytkiej wodzie | Standardowy |
Monitor cyfrowy LCD | – |
Wskaźnik cyfrowy | – |
Zmienne obroty trollingowe | – |
Układ zasilania z dwoma akumulatorami | – |
System śruby napędowej z SDS | – |
Uwaga | Podana wartość kW zmierzona została na wale napędowym, w standardzie ICOMIA 28 |