YAMAHA F350

Yamaha F350 o pojemności 5,3 litra to technologiczny pionier w segmencie silników przeznaczonych do łodzi pełnomorskich wykorzystywanych w trudnych warunkach. 4-suwowy silnik V8 to największa tego typu jednostka zaburtowa na świecie. Łączy ogromną moc i moment obrotowy z wyjątkowymi osiągami, niezbędnymi na nowoczesnych jednostkach pływających.

Elektroniczny układ wtryskowy (EFI) zapewnia wysoką kulturę pracy i minimalne zużycie paliwa w całym zakresie obrotów – mimo imponującej pojemności i mocy silnik F350 jest zaskakująco mały i lekki.

Dzięki systemowi PrimeStart™ silnik uruchamia się tak prosto jak silnik samochodu – układy sterujące wykorzystujące cyfrową technologię zapewniają precyzyjną obsługę.

Szczegóły

  • Moc V8 i układ EFI (elektroniczny wtrysk paliwa)
  • Precyzyjna elektroniczna regulacja przepustnicy/biegów
  • Przycisk ‚Start/Stop’
  • Cyfrowe wskaźniki sieciowe (podstawowe i zaawansowane)
  • Synchronizacja silników (podwójna/potrójna instalacja)
  • Układ tłumienia wibracji podczas zmiany biegów (SDS)
  • Zróżnicowane obroty przy trollingu
  • Ogranicznik nachylenia w standardzie
  • System antykradzieżowy Yamaha Customer Outboard Protection (Y-COP)
  • Opcjonalny układ ładowania dwóch akumulatorów
  • Wysokowydajny alternator
  • System zabezpieczający przed uderzeniem

GALERIA

Dane techniczne

SILNIK

Typ silnika 4-suwowy
Pojemność 5 330 cm³
Liczba cylindrów/układ 60°-V8, 32-zaworowy, DOHC with VCT
Średnica x skok tłoka 94,0 mm x 96,0 mm
Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów 257,4 kW / 5 500 obr./min
Pełny zakres roboczy przepustnicy 5 000 – 6 000 rpm
Układ smarowania Mokra miska olejowa
Układ paliwowy EFI
System wyprzedzenia zapłonu TCI
Układ rozrusznika Elektryczny z Prime Start
Przełożenie przekładni 1,73 (26/15)

WYMIARY

Zalecana wysokość pawęży łodzi X:637 mm U:764 mm
Masa ze śrubą F350AETX: 356.0 kg, FL350AETX: 356.0 kg, F350AETU: 364.0 kg, FL350AETU: 364.0 kg
Pojemność zbiornika paliwa
Pojemność miski olejowej 6,5 litrów

Informacje dodatkowe

System kontrolny Sterowanie Drive By Wire (DBW)
Sposób trymowania i podnoszenia System Power Trim & Tilt
Cewka prądowa / alternator 12 V – 50 A with rectifier/regulator
Ogranicznik przechyłu (tylko dla specyfikacji ze zdalnym sterowaniem) Standardowy
Immobilizer YCOP
Śruba Opcjonalny
Model lewoskrętny Available (ETX, ETU)
Pływanie na płytkiej wodzie Standardowy
Monitor cyfrowy LCD Opcjonalny
Wskaźnik cyfrowy Opcjonalny
Zmienne obroty trollingowe Z cyfrowymi wskaźnikami lub wielofunkcyjnym rumplem
Układ zasilania z dwoma akumulatorami Opcjonalny
System śruby napędowej z SDS Opcjonalny
System śruby napędowej z SDS Podana wartość kW zmierzona została na wale napędowym, w standardzie ICOMIA 28

YAMAHA F350 - video