Nie wiedzieć dlaczego, w Polsce, panuje przekonanie, że jeśli serwis jest autoryzowany to na pewno jest strasznie drogi i dostając rachunek za naprawdę motocykla dostaniemy również zawału. Wielu nie zdaje sobie sprawy z tego, że nieautoryzowane serwisy i warsztaty motocyklowe zaopatrują się w części u nas czyli w Autoryzowanych Serwisach Obsługi. Kupują u nas części po to by sprzedać je dalej klientom. Nasuwa się więc pytanie – czy naprawiając motocykl w nieautoryzowanym warsztacie przypadkiem nie przepłacam? Odpowiedź brzmi: możesz przepłacić a jeśli nie przepłacisz to jaką masz pewność, że Twój motocykl został naprawiony według standardów producenta i czy użyte do tego zostały oryginalne części? Nieczęsto żadną.

2

My jednak, jako Autoryzowany Serwis Motocyklowy Premium dajemy naszym Klientom 100% pewność, że do naprawy ich maszyn zostały użyte tylko oryginalne części i oryginalne narzędzia. ASO nie wymyśla sobie cen – ceny ma narzucone odgórnie, a regulować może je tylko rabatami dla stałych klientów – więc nigdy w górę. Wspominając o standardach, myślmy nie tylko o cenowych, weźmy pod uwagę też wysokie standardy panujące w serwisach czyli wykwalifikowanych mechaników, najwyższej jakości sprzęt oraz dokładne wytyczne co do naprawy każdego modelu motocykla.

1

W autoryzowanym serwisie obsługi na pytanie „dlaczego w motocyklu po naprawie nadal falują obroty?” nikt nie odpowie „a wie Pan, taki urok tego motocykla”. Nie odpowie, bo taka sytuacja nie będzie miała miejsca. Motocykl zostanie naprawiony, naprawa zostanie objaśniona, a koszt jej wykonania zadowoli klienta.