W USA popularne są różne programy mające na celu pracę z „trudną” młodzieżą, zachęcić dzieci do uczestniczenia w zajęciach dodatkowych w szkole, uczenia pracy zespołowej, pewności siebie itp.
Taki program pracy z młodzieżą uruchomiła Laura Klock z Klock Werks Kustom Cycles. Program nazwała „Program odbudowy motocykla Pomoc przez Moc”.

Victory Motorcycles we współpracy z Lloyd’z Motorworks oraz Klock Werks Kustom Cycles postanowili skorzystać z tej inicjatywy i zrobić coś wyjątkowego. Wpadli na pomysł, aby przy współpracy z młodzieżą zbudować wyjątkową maszynę.Za cel wybrano pobicie krajowego rekordu prędkości podczas legendarnej imprezy w Bonneville. Do współpracy przy tym ambitnym projekcie zaproszono Pine Bush High School. Jako maszynę bazową wybrano Victory Hammera.

Silnik, Freedom 106, napędzający Victory Hammera został mocno zmodyfikowany. Silnik doładowano (ProCharger B-1), dostrojono, uzyskując wynik ponad 200 koni mechanicznych. W efekcie udało się uzyskać imponujący wynik 278,93 km/h, który okazał się wynikiem rekordowym!

Cel został zrealizowany. Akcja współpracy z młodzieżą okazała się pełnym sukcesem. Młodzież na własnej skórze poznała jakie efekty daje współpraca w uzyskiwaniu założonych wyników. I to jakich wyników!

Źródło: http://www.motorcycle-usa.com/604/19475/Motorcycle-Article/Victory–Helping-w–Horsepower-Youth-Set-LSR.aspx

Victory-Record-Bike

Brian Klock z Klock Werks Kustom Cycles na Victory Hammer, zbudowanym przez młodzież w programie Pomoc przez Moc, który ustanowił rekord prędkości w Bonneville.